onsdag 11. mars 2009

tia flyg...

den siste veka he sust av gårde uten at ej he røkke å tenkt so masse ka som he skjedd...
observange lesera av bloggen min he fått med seg at ej va på kidz-party på bølandet sist torsdag. dit reiste ej la me min kjære kollega anne. og vi følte at vi kom til ein stad ikkje nokon skulle tru at nokon kunne bu, men d va mest fordi vi kjørte litt for langt til veiens ende....
kjekt å ver to på tur. å kidz-partyet må seiast å ver en suksess når d va berre 5 av skulebarna i bygda so ikkje kom på samlinga. partyet fylte vi med mat, andakt, sang, hobby og leik.

fredag va d feiring av bursdagen min heime på valderøya i gode venners lag. som kaka vise, ja ej blei 29år - og d kjem ej til å fortsette å bli nokken år framover...


lørdag reiste ej t oslo for å fortsette feiringa av bursdagen min sammen me venna der.
som bildet vise so va d litt meir snø i oslo enn det e her på sunnmøre for tia.
i oslo fikk ej endelig hilst på min yngste nevø. og han va også den egentlige grunnen til at ej stakk til oslo no.

søndag va ej nemlig fadder når han vart døpt. en ære å få lov t å ver faddertante t en sånn kjekke liten gutt.

men no e d tbake t sunnmøre og på'an igjen på jobb. mange plassa å besøke dei nærmaste dagane, så ver gjerne me å be om at Gud må vise mej ka ej ska snakke om på plassane ej kjem til.

1 kommentar:

Kjetil Fyllingen sa...

Når eg ser den kaka, angrar eg litt på at eg ikkje stakk innom på fredag...

;-)