søndag 21. mars 2010

a lovely day....

Bibel, Jesus, sol, kaffe og kvikk lunsj. alt låg til rette for at dette skulle bli ein herleg dag. og det vart det. dagen har stort sett blitt tilbrakt ute i frisk luft, så no kjenner eg at kinna er gode og raude :)

Er takknemlig til Gud for at Han snakker til meg gjennom ordet sitt, og at Han gir meg flotte dagar som idag! Ein dag då eg kan berre slappe av, nyte livet, nyte den fantastiske naturen - kjenne at Gud er god.

Her er nokre glimt frå dagen:
en kopp kaffe, blå himmel og sol - i'm loving it!
smak og sjå at Herren er god!

har blitt 30 år, kanskje eg skulle tatt meg eit ku(r)bad?
spor etter den forsvunne sauen...
en engel med brukne vinger søker Gud igjen.
det er ikkje alltid ting går som vi tenker, vi roter det til. men vi kan alltid gjere som denne engelen, søke inn til Gud igjen...
tilbake til naturen?
kanskje har kua som ga melk til denne kartongen beita her?
spor av vintertrudde det låg store steinar på enga, men...det var visst ein sau eller ti som gikk å beitagjekk forbi ein gammal låve der det sto ein sametraktorkva gjer du når Jesus står og ringer på døra di,
og vil dele ein kvikk lunsj frå Ordet sitt med deg?


åpnar du opp?
eller sikrar du døra med lenke?
Vel, eg håpar du åpnar opp så du kan smake og kjenne at Herren er god!

Ha ei velsigna god veke!
Og befinn du deg i nærheten av Godøya anbefaler eg å ta turen på bedehuset ein kveld eller seks i løpet av veka! :)
Frå tirsdag til søndag skal nemleg IUF ha møteveke med Tor Ingvald Lauvrak





Ingen kommentarer: