torsdag 27. mai 2010

morfaren min...

Morfar er den kjekke karen nr 2 frå høgre :)

Om morfar hadde levd, ville vi feira 102års dagen hans idag, men han forlot dinna jord for 20år og en dag sia.

Men en ting er eg glad for, og det er at morfar etterlot seg et tydelig spor kvar han gjekk fra denne jorda. I siste andakta han viste ved å ha satt en dato i andaktsboka at han las før han døde, sto følgende bibelvers:
For meg er livet Kristus, og døden en vinning. (Fil 1,21)

Eg husker ikkje så mykje fra tida morfar levde, men eit koseleg minne er at eg alltid sprang foran og plukka tusenfrydane på plenen når han skulle slå graset.Takk Gud for at eg 20 år etter morfar døde kan få vite at for han var livet Kristus og døden ei vinning! La meg alltid få huske på det når eg ser ein tusenfryd og tenker på morfar :)


Ingen kommentarer: