mandag 8. august 2011

Tilbake til barndommen...

Eg fann nokre klede på golvet i stova. Kvar er eigaren av kleda?
Kven slenger frå seg kleda midt på stovegolvet?Det logiske ville vore om han låg på sofaen og sov; men nei...
Eg sjekka soverommet. Der låg ei søvnlaus jente i senga ved sidan av mora si, og lurte på dei same tinga som meg...

Ikkje sat han i godstolen på stova og slappa av heller...
Eg flytta fokus til kjøkkenet i etasjen under.
Kanskje hadde han blitt svolten og trengte nattmat!? Men nei...

Så kom tanken; kvifor har eg ikkje sjekka badet!?
Og riktig, der i badekaret låg mannen som hadde slengt frå seg kleda... Han hadde riktignok gløymt å ta skoa av, men kanskje likegreit når beina stakk utfor badekarskanten...Moro når tantungane får bestemora til å finne fram dukkehuset som mora deira hadde leika med på 70-talet.

1 kommentar:

Rannveig sa...

Hehehe, flirer :)